måndag 13 april 2009

Vilar i värmen från dej



    Solen har hittat hem till min själ


7 kommentarer:

Vardagslyx... sa...

hoppas det är precis så underbart som det låter!! Kram

E sa...

Tack vardagslyx;)...det är det!
Kram från söder

Ji sa...

Åh va glad jag blir för din skull :)
Du är värd det.
Men solen värmer ju än mer när vi varit i djupa hålet.

Kram E
Från Ji

Howdy Sailor sa...

Kram från Tjörn också!

E sa...

Tack Ji, så snällt av dej!=) Du har så rätt visste känns det extra härligt med solen efter en mörk och blåsig höst. Kram hjärtat!

Howdy Sailor:Kram tebaxs!

Pseudonaja sa...

Hurra! Nu blev jag glad!

*Kram*

Anonym sa...

Den härliga rösten bubblar och skrattet hör jag fast det är över 4mil ifrån mig:)
Lovely!!!! /M

Bloggintresserade

Powered By Blogger

Min blogglista