fredag 27 februari 2009

Som man raggar får man ligga

En gång såg jag en man som fick mej att tänka på ord som stel-opererad och barbie Ken! Det visade sig att detta var A:s dejt. Jag borde säkert skämmas för att jag omedelbart trodde att hon skojade. Han liksom såg ut som han var med i en tävling, "visa mest tänder vinner", men det var inget mer. Jag vill inte vara orättvis för alla vill inte blanda in för mycket kroppsdelar på en gång. 

Det var väl det enda rätta, tänkte jag sen. Karln ser ut att behöva en kram! Jag har anledning att tro att han fick det för dom gifte sig sen och flera år lades efter varandra och bildade deras glada äktenskap som också genererade en liten son. 

Av någon anledning tänkte jag på detta härrom dagen efter att ha sett Kungafamiljen på tv.  

4 kommentarer:

Pseudonaja sa...

Det finns hopp för Vickan och Danne alltså?

Anonym sa...

De är ju så himla lika varandra (viktoria och Daniel) att det är kusligt! Kaka söker maka?

Vilda sa...

Hoppas inte det var min Ken som genererade en son med mig ;-)

Anonym sa...

De båda har ju ett bogvisir till haka så man får se hur deras kungliga avkomma kan komma att se ut...

Bloggintresserade

Powered By Blogger

Min blogglista