måndag 2 mars 2009

Klädsel glittrande - osa snarast!


...skulle man kunna tänka sig att det går att göra livet lite mer glamoröst.

Jag tänkte att kanske skulle man kunna bjuda hem alla sina kompisar på en glitter och paljettfest och så får alla varsin liten kvadratdecimeter att polera. Det skulle max ta 5 min att städa hela lyan skinande ren. 

Sen kunde vi blända varandra med leenden vita som kakel och låta champagnen bubbla i strupen som fräsande soda i klosetten.

Någon som vill komma på fest?

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Alltid. Alla gånger.

E sa...

Åh så trevligt, men jag tror att du ska få glänsa i köket med menyn istället. Jag har ju sett dina upplägg=).

Anonym sa...

Ja! Under förutsättning att alla
utrymmen i bostaden är rutmönstrade
och att champanjen sedan inte flödar över.- Jovisst,man kan börja
om från början igen, flera gånger,
och sedan hittar ingen tillbaka ti-truta 1?

E sa...

Jo då, herr ord-jonglör!

Är man bara tillräckligt stor i truta så!

Bloggintresserade

Powered By Blogger

Min blogglista