onsdag 22 oktober 2008

Inte för uppenbar


Jag tror jag begått ett förfärligt misstag. 
Jag såg inte något som var rakt framför mig.
Jag såg det inte för jag vågade inte hoppas.
Det fanns inte i min värld att någon som du skulle...

Sablar sablars sablar... men kanske får jag en ny chans
om livet vill. Jag gjorde mitt bästa och jag visste inte bättre.

Ibland ska man bara låta saker vara ... kanske var det just det jag gjorde... kanske var det just det jag skulle just då, just så eller kanske det!

Gode gud ge mig tålamod...

6 kommentarer:

Howdy Sailor sa...

Är du säker på att det inte är kvar där framför dig, men kanske bara ett steg åt sidan? Jag tycker du ska satsa!

Kram och lycka till!

Comvidare sa...

Hm, jag har lite tålamod över nu när du säger det. Inte för att jag är Gud eller så, men du kanske accepterar några smulor fålamod från en helt vanlig människa.

Men.

Då behöver jag mer bakgrundsfakta. Så, så. Berätta nu för tant Jessica.

Anonym sa...

Ta saken i egna händer, du kanske kan ta en annan väg till det du nu fått upp ögonen för.

Pseudonaja sa...

Om det var menat så kommer det tillbaka!

E sa...

Va det värmer med alla kommentaren. Man blir så glad.

howdy sailor: jag gör mina små försök, känns inte så hoppfullt, men tack för kramen och lycka kan behövas till, när jag satsar.

Tant Jessica...vi tar ett telefon-kaferep snart=).

Kotte: Ja det är nog sant som du säger. Jag tänker så det knakar på nya ingångar och synvinklar .Kul att du hittat hit. Jag ser att ditt hjärta klappar för en viss komiker som mitt också klappar för. =) Gillar din sida så jag kommer igen.

pseudonaja: Det brukar jag tänka när jag har goda dagar. Tack för att du påminner mig. Det behövs.

Kram alla!

Anonym sa...

Lite kryptiskt ... men gå på magkänslan. Och jag tror också, var det meningen så blir det meningen. Så småningom.

Bloggintresserade

Powered By Blogger

Min blogglista